nedjelja, 26. ožujka 2017.

Google ... ahhh


Ovdje sam započela s traženjem posla i zaplela se u društvene mreže. 
I što se više koprcam to sam zapetljanija u njih. Znači ja u mrežama preko glave ritam se i koprcam i dalje, a kako ste vi? 
U njima ili samo na njima?

S društvenim mrežama ili bez njih? 

Ali Google ... hm...
Nakon mnogih Googleovih pokušaja pomislila sam kako je odustao, ali zeznula sam se jer Google ne odustaje ;) Čak ni nakon mnogih promašaja.
Google ne odustaje and this is it.
Počeli su s Orkut-om. Orkut - društvena mreža koja je danas popularna u Indiji i Brazilu. Orkut je hostan u Kaliforniji nešto iza 2001. i Club Nexus-a prve socijalne mreže Orkuta Büyükköktena, turskog inžinjera po kojem je socijalna mreža Orkut dobila ime.
Orkut nije bio savršen, ali je imao neke mogućnosti koje su djelovale skroz cool, npr. označiti prijatelje kao  Cool, Sexy ili Trustworthy.
Nema tome dugo uglazbljena je i  Android aplikacija.
Mnogi su prognozirali da će biti jako uspješan s obzirom da je vrlo brzo nadmašio Friendster. Ali Facebook npr. je ipak bio malo preveliki zalogaj.
Poslije toga stiže nam Dodgeball kao servis za lociranje putem mobilnog telefona. Odlična ideja koja je prije čak 6 godina ostala neprepoznata.
Kreator Dodgeballa Dennis Crowley poslije je napravio Foursquare. Jako sličnu web stranicu, aplikaciju. Napravio ju je pod drugim imenom i u puno, puno prikladnije vrijeme.
I tu naravno, Google nije stao. GChat  nam stiže 2006. Nije donio ništa baš revolucionarno, samo komunikaciju između GMail korisnika.
2007. godine Google kupuje mrežu Jaiku koju je napravila grupa Finaca. Inače jako slična Twitteru, mreža za mikroblogiranje, a služila bi za komunikaciju i dijeljenje sadržaja. No nije baš nikako krenulo pa su Jaiku okrenuli i prema ”običnim” korisnicima. I što se desilo? Propala je.
Nakon toliko promašaja, većina bi odustala, ali ne i Google. Već slijedeće godine dolaze s Buzzom, koji postoji i danas na malo drugačiji način. Buzz je bio zamišljen kao dio GMaila, a korisnici su ga trebali koristiti kao zamjenu za Twitter i izmjenjivati statuse, linkove i slike.
Opet pokušaj da se Twiterru uzme dio korisnika i opet neuspješan jer to ne ide lako. Pogotovo ne s email klijentom i to u emailu koji ipak ne koriste baš svi. Koliko god dobar bio.
I tako, mic po mic stigla sam do Google+ , napokon društvene mreže koja je dostojna usporedbe s Facebookom i može se mjeriti s njim. Iako, sjećam se da je netko iz Googlea tvrdio da to nije društvena mreža i govorio da se Google+ ne uspoređuje niti natječe s Facebookom i niti jednom drugom društvenom mrežom.
Google+ je još u beta fazi, ali već sada ima oko18 milijuna korisnika i super koncept koji obećava.
Google Plus ima znači Krugove, Hangout, Sparks ...
E sad, da li Google tu staje. Nadam se da da i da će pokazati svima kako se radi odlična web stranica, društvena mreža na koju će mnogi koristiti.
Krugovi“ su fora, koncept obećava, a imamo i video pozive koji su ugrađeni u Google+ sigurno ćemo vidjeti kako će se Google+ dalje razvijati.
Društvene mreže ...
S njima internet više nije isti, s njima ništa više nije isto.
S njima traženje posla o kojem sam ovdje dosta pisala više nije isto, odlazak na kavu s prijateljima više nije isti i ne može proći bez gledanja u mobitel i provjeravanja notifikacija ili poruka. Postale su prevažne.
A mene su, u mojoj potrazi za poslom, totalno pregazile zapetljale i pokopale.
A Google?  ...
Google mi je kao i uvijek, čak i s društvenom mrežom iza sebe, onako ahhhh
;)